whoop!! hey, it was my last day at school today💫🌻 this gives me summer and chill vibes haha well I mean it is summer here in aussie🦋🇦🇺 I hope everyone has a great holiday and don’t forget to enter my contest🌿🌸spread positivity⚡️🐠

1024x997 meandmeonly

whoop!! hey, it was my last day at school today💫🌻 this gives me summer and chill vibes haha well I mean it is summer here in aussie🦋🇦🇺 I hope everyone has a great holiday and don’t forget to enter my contest🌿🌸spread positivity⚡️🐠


Heart 398 Response 7
yay happy holidays! I’m Aussie too and have been on holidays since the 10th now?!
this is sooo pretty❤️❤️❤️❤️
I'm good!!!😀😀 Hbu?
Omg by the way this is amazing!
it's the end of school on Friday for me, and I'm in year six so I have to be there for my last 2 days of primary school!😂 it's also our class party today sooooo...😂😂😂
*tomorrow*
Im an Aussie too
AMAZING
THANKS
this is soooo gorgeous
@caption: ahh ikr summer is awesome
OMG THIS IS ABSOLUTELY GORGEOUS
❤️😘
umm... SUPRISE ME!😃
pretty!
heyy what is the font you use in your pfp pics because I’m really lacking a good pfp pic. 😂
wOAH THIS IS GORG
ahh this is so prettyyyy!!! 😻😻😻
you’re on break? i still have 2 days left (counting today) of school lol
enya this girl stole ur edit!
u worked so hard on it and it’s featured I can’t believe they featured hers too that’s so unfair
I reported it
💖💖💖
This looks great
👋
HEY
stunning!
this is so pretty. your so lucky we only break up on Friday and plus it’s poruring with rain outside we’re I live xxxx
This is sooooooo perfect!
THIS IS ART LOVE IT!
Ahh thanks!!💕💕THIS IS AMAZING
you’re welcome :)
sooooo pretty omggg and yay ty! 😘
thank you! ❤️
that’s what I’m saying like why would they d that when they know it’s stolen?!
that’s so messed up
exactly!!
omg
I reported her don’t worry love 🥰❤️
her collage*
the more reports the more pc can do something about it like they shouldn’t have done that
My piccollage did
np! wish my last day of school was today lol but winter break is finally here ♥️
thank you xx
this is gorgeous
AH BOOTIFULLLL
omg I lovveee this Enya
love this ❤️ and thx
I adore this
tysm and I would love it if u could join my mega collab!!! entry form is on my page if u would like to join in xxxxx
haha same lol!
come check out the results for my get to know me challenge! ikr it took ages but never mind that 😂🤙😬
GOOD HBU ✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻
OMG SO FREAKING CUTEEEEEEE
this is one of my favs of urs!
and luckkkkkkkky I just got done with first semester and it’s winter 🤢🤢🤢🤢
tHANKS
Thank you! I adore this collage, seriously amazing stuff! @caption yes SUMMERRRRRRRRR I’M AUSSIE TOO
Aww thank you, love this!
you’re welcome!😘😘💗💗
anytime
HEY ENYA! I'm at school but I get to have free time!😆💖
your account is amazing!!! this is soooooo cute!! 💕💕
I’m making icons on my page! if you would like one remix one of my posts! all you have to do is.. I’d need you username, some of your fave colours, the theme you want it to be, and some other things you would like me to include! thank you!
ily too❤️❤️😘
same!! it’s so good!! 👏🏼👏🏼👏🏼
I’m Australian too! :D
That’s okay 💜 I understand
it is December here in the US. well I am from the south of the US. look at my latest post
hello bestie
hey! so, I’ve noticed that you commented on flowingstars’s collab with me! I just wanted to say, thank you so so so much for your sweet comment! 🙏 😊
hey
wow!! super cute! I love the summery feeling to it!
I want something similar to turquoise22’s icon, what I like are flowers, nature Jesus, vintage, stuff like that. ☺️ BTW TYSM for making me an icon. it means a bunch to me. also I’m going to follow you 💕💕💕💕💕
thanx and I love this
This is super pretty! 👌🏻
THNAKS BRO!
Hey please make sure to check out my page! I post advice and confessions ❤️ your account is gorgeous
tysm!
thanks 😍😍😍💋
🙌🏻
no problemo
this is gorgeous!
thanks girl 🥰 You’re always one of the first to comment 😘
this is also up there with one of my fave collages of yours x
aww thanks ☺️
can say the exact same about your amazing collages !!
Contest results are up!!
thank you🧡
whooop! this is amazingggg😆😍💓
hellooo😆💕🎄
thanks!
thank youuuuu enya
I accidentally deleted it... I was stupid back then 😂
no wayssss this is SO MUCH better
yeees i'm a major hp addict
HEY IWIKL MISS U TOO
Thank you 😊
this is beautiful 💕
omg thanks!
tysm💕
you’re so amazing meandmeonly!!💘
tysm! 💕
Hii enya
I hope it’s not to late to enter ur contest I’m pretty sure the due date passed
but I just entered
ily❤️❤️
I hope u like it
DON’T EVEN TALK TO ME
U SO U ARE GETTING IN TO THIS STUFF
leave her alone! stop following us moon latte
yes I deleted it for a second
but I posted it back now
I had to add something to it
tysm for the support
thank u!💖💖
ur so sweet
aww tysm
u r so nice! if liss likes u, I do too. thnx!
tysm for the follow!
DON’T EVEN TALK TO ME
I NEED TIME
did moon block you?
I heard about tue situation and I can’t believe that moon would do such a thing!
tysm💕
SAME! (well not like I met them in real life but they’ve been with me)
so now... I’m am so confused! since the evidence is evident!
oh my goodness!!!😍😍😍 I am in LOVE with the icon you gave me!!!😆😍🖤
I’m sorry for dragging u into this!
💓💓
ehhh i've actual only watcher up to 4 but like the books are rad and my fav is POA For boTH!
love your collages plz follow
I HATE THE ORDER OF THE PHOENIX COS SIRIUS DIES 😭😭😭😭
congrats on the feature lovely
btw I’m soooooo close to finishing the collage for ur contest
and sozzzz I haven’t entered yet cuz I only started today 🥺🤷‍♀️
Christmas concert on my page!! entries due 1st Jan! Good luck!
I just read the description at the bottom! and yasssss! it is sooo hot he in Aussie!
that’s beautiful
💙💙💙
OMG this collage is STUNNING! no wonder it just got featured
thank you! your always so kind ❤️💗
hey I’m so sorry to bother u but could u plz make me a png pack because my pc app was deleted and I lost my pngs 😢and I don’t hav any ans I was wondering if you could give me some plz
thank you so much
😍😍😍
this is awesome!! wow! that’s cool that it’s really hot where you live! it’s FREEEZZINGGG where I am
Totally inspired by you girl
so cute!! omg
wow I luv it
hey, so I’m making a collage inspired by your style, and I want to do the strips of color behind the text, but I can’t seem to figure out how you do it.😅 You wouldn’t happen to be able to tell me how you do it?💕
would u please look at my most recent post??
this is BEAUTIFUL congrats on the feature!
Wow so AMAZING!!!!
so cool!
man this is awesome!! I soooo wish I could make collages like u!!!
bright 🔆
This is AMAZING!!!!
congrats
*SORRY FOR SELF ADVERTISMENT*I have a icon contest up and i would love it if you entered
hi everyone! if anyone needs and extra follower let me know. I would love to help out his friendly community! Love, xTundrax ❤️❤️❤️
this is so good omg
how do u think of what pictures to put in ur collages and stuff
wow you’re getting so much recognition on your features, I’m so happy for you💕
EOWOWOWOW SO BEAUTIFUL CONGRATS
so pretty!!!
Hey! I’m Serenity😋 I recently changed my username and I need a new icon! that’s why I’m holding an icon contest and would love if you would come check it out on my account! ❤️ thx! and this is one beautiful collage! 💕
I hate myself
I love this so much! congrats on the feature!