I’m sorry this is redundant but i hope you can enter! I’ll probably choose lots of winners🍪🍪🍪so pleeeease enterrrrr🍦you can put new usernames or use the same ones that are you commented a couple posts ago!
[9/13/2018]

640x748 paperskies

I’m sorry this is redundant but i hope you can enter! I’ll probably choose lots of winners🍪🍪🍪so pleeeease enterrrrr🍦you can put new usernames or use the same ones that are you commented a couple posts ago! [9/13/2018]


Heart 67 Response 8
yes haha I was on private which is how I managed to get my account back- and aw I missed you too girlie 💞
ahhh tysmmm my personal favorites are paperlilies and lovelylilies but it’s up to you
hello!
I dunno any good username ideas sorry. I like your username how it is now
can we collab?
I lovee your own one❤️its soo uniquee
ok thx💕
Np
ur welcome!
I found it @jayraffe’s extra acc in the background pack ‘cactus’
@-jayraffe-extras-
what happened to ayataya
OMG AHAHAHAHAHHAHAHAHAH SO GLAD UR BACK
AHHHHHH TYSM ABT THE ICON
lol ikr they’re sooooooo cute
sadly.. they’re not emojis.. I’ve just found them yesterday
lol apparently I have to download an app for them
it’s called “Characters”
but can u still get that app?.. since u have an android