HAPPY BIRTHDAY @SUNLIGHT- ๐Ÿฅณ๐Ÿคฉ๐Ÿคช๐Ÿฅฐ๐Ÿ‘๐Ÿ™Œ๐Ÿ’›

wallflower-

HAPPY BIRTHDAY @SUNLIGHT- ๐Ÿฅณ๐Ÿคฉ๐Ÿคช๐Ÿฅฐ๐Ÿ‘๐Ÿ™Œ๐Ÿ’›


64 0
YAYYYY HAPPY BIRTHDAYY๐Ÿ’ž๐Ÿ’—๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’˜๐Ÿฆ™๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’–
AAAHHHH
THANKS BROO
grammar 100 lmรคo
AHAHAHA "smart"
i try my best lol
OMG HAPPY BIRTHDAY TO THEMMM ๐Ÿคฉ
I WANNA SQUISH THAT CAT OMD
AHHHH TYSMMM ๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž
LOL I HONESTLY DONT KNOW
thank you!!
youโ€™re so sweeet my name is Aya nice to meet you moony !
thatโ€™s remind me of someone in HP but anyway ๐Ÿ˜…
WAAAAAA TYSM ๐Ÿค˜๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’๐Ÿ’—๐Ÿ’ž๐Ÿ’“๐Ÿ’๐Ÿ’•
LOL THX GURL
JUST FINISH UR WORK RLY EARLY
THATโ€™S WHEN I MAKE COLLAGES
OOOO THANKS UR MORE SWEET
How are u today or (itโ€™s night) Then how are u tonightโ€™s ?
IAXOOAKSKSKALDK THANK YOU AGAIN
mmmm me ? itโ€™s 12h32
itโ€™s the middle of the day
I am fine dude I need my breakfast hehe because I am the kind of person who wake up late
like today I made an effort
but normally I wake at 15h ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
and ya ?
IM GOOD ๐Ÿคช HBU
yeah !!!
but the weird thing is that when I go to school in the morning like 8am I h8 eating
thankssss
now ? I am in vacation but before I was in online school
like my online school sucks and.was good at the same time
we just have 4 days when we work
and we worked only 1h30 per day
and for many class the teachers didnโ€™t came
haha
Ty!
Bahahaha. So far so good, my family is still sleeping bc it's like 7:20 in the morning I woke up at 4:59 to be awake when I officially hit 14 at 5:28 am
HAPPY BIRTHDAY!!! to them
HEHE THANK YOU
SKDJKSJS TYSM
ALSO HAPPY BDAYY
Thank you so much, Iโ€™m Bailey btw I donโ€™t think weโ€™ve met
HEYY IM GUD HRU
KSKSKS THX...what kind of music you listen to?
omg thatโ€™s sucks
Yeah like when I didnโ€™t want to wake up I skip school
my mother says nothing because she canโ€™t say nothing
like if I have good grades I can do whatever I want
but omg my little brother have the same problem as your ๐Ÿ˜ญ
if o can ask in Wichita grade are u ?
which *
fhhhing CORRECTION HOW MANY TIME I HAVE TO SAY THAT MY CORRECTION IS DUMB
but I donโ€™t think that we are in same type of school
haha thanks i worked really hard on those paintings iโ€™m glad to hear that people like them as much as i do
HAHAHA HAHHA SUNNY AND MOONY๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
HAHA THANK YOU๐Ÿ˜ญ
FOR NOW IM ALIVE PFFT
happy birthday to her!!!
MA MMA MIA
DOES IT SHOW AGAIN
MY MY
JUST HOW MUCH I MISSED YOU
hahah
HAHAHA DID U REPLY TO THE WRONG PERSON ๐Ÿ’€
LOL I HAVENT EVEN STARTED MY HW YET
thank you๐Ÿฅบ๐Ÿ’•
GAHAHGA HBD ๐Ÿ’“๐Ÿคฉ
//HAHA THANK YOU IM BLUSHING FR
thatโ€™s great music!! bro
๐Ÿฅด๐Ÿค“๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ
ur cat is so cute
๐Ÿฅบ
cute cute cute!!!