∿tap hooligans∿
▭
2nd entry for @Peachy_Mins contest💕
i had a 2hr geometry final which was NOT fun especially bc my calculator was on some weird setting i couldn’t fix until AFTER THE TEST WAS OVER
▭
qotd: how’s ur hw load?
aotd:  no longer existent👊 *yay

748x726 jUsT-peachy

∿tap hooligans∿ ▭ 2nd entry for @Peachy_Mins contest💕 i had a 2hr geometry final which was NOT fun especially bc my calculator was on some weird setting i couldn’t fix until AFTER THE TEST WAS OVER ▭ qotd: how’s ur hw load? aotd: no longer existent👊 *yay


Heart 142 Response 0
Dang the aesthetics🤧💞💞🤙👏. bRo you’re in Geometry? you smart Peach lmaooooo~ also major rip to you and your calculator, I hope you did well on the test. A: AYYEEEE SAME ONE DAY AWAY FOR MEEEEE AND ITS SUMMEEEEEEEEERRR
awww thank you haha
THIS IS SO BEAUTIFUL AND I LOVE THE COLORS AHHH
thank you katie i love you too, but until this thing is all solved i’m keeping it to myself because it involves another person also but thank you 💓
uwu I love this !!
this color scheme is perfection 🤧💛 • hope your final ended up fine!! geometry’s gross man
💜😭💜😭💜😭💜
stunning woah
WOAHHHH THIS IS AMAZING 🤩🤩
AOTD: no longer existent either 😂😂I just have to finish a project in class
yayyy
and THIS IS SO BEAUTIFUL UR SO TALENTED
for our collab can u add our usernames?
aotd: gone 😁
BEAUTIFULLL
aotd: I don't do school
THIS IS SO AMAZINGG AS ALWAYS GIRL😍😍
no more HOMEWORRRRRK!
and I FREAKING LOOOVE THIS “GLOSS!” AHHHHHH I LOVE THAT YOU USED THAT
this is amazing!
MY GOD THIS IS GORGEOUS!!! and tysm omg that means a lot
awwwww ur welcome! I had so much fun too and ur so talented toooooooo!!! gurl it was an honor like trust ne😘❤️🤩💓😆💓💓 and I can’t wait to collab again in the future and this was so fun 😘🤩💕💕💕💝💗💗💝💖🌸🌸🌸🌸
I’ll post it now and ok ttyl when u can post it yay
thank you 💜💜
OKAY BUT THIS IS SO BEAUTIFUL I CANT 😤💖💕💘
a: hw? i don't know her ✌🏼
aotd: well i have summer homework but nonexistent i guess 😂
duuuuuude you slayed this! 😍👑
this is amazing sis!!!
a: still have to practice for my presentation and i still have a math final 🤧🤧😭😭😭 but after that I DONEEEE BRROOOOO
sis this is stunning
BEAUTY 😍😤👏🏼
aotd- aHH finaLs :( + a few projects djskdn
Ok someone explain to me how...IM STILLLLL SHOOK THIS IS BEATIFUL!!!
WTTTTTT YOU GUYS ARE ALOUD TO USE CALCULATORS IN TESTS?!!?
aotd: I have 72663738828272772 tests next week
@caption oof 😂
absolutely gorgeous
brO this is beautiful ❤️👏🏻 aotd: does summer homework count? bc if yes, then yeah I have algebra homework and summer reading (yAy)
SERIOUSLY SO STUNNING AHH 🤩😤❤️
stunning
fricking gorgeous as usual
aotd: procrastinating because I have to do a science essay .-.