COLLAB WITH MOOOONYYY @magix- tap
she did the amazing texxttt! She’s so amazing go give her a follow🧡
New collage coming out in 2 days🤛🏻
Thank y’all for all your support, it means sooo much to me🧡I love chatting with u guys

_serein_

COLLAB WITH MOOOONYYY @magix- tap she did the amazing texxttt! She’s so amazing go give her a follow🧡 New collage coming out in 2 days🤛🏻 Thank y’all for all your support, it means sooo much to me🧡I love chatting with u guys


162 12
also we made this a reallyyyy long time ago when my name was still @-SoulfulVibes- lol
this is so pretty! and nice 😂 I have two dogs that are stupid and food obsessed as heck
wow this is so pretty 🤩🤩
SOO BEAUTIFUL WOW
yO YOUR WELCOME
LOVE THIS SMMM
WOAH THIS IS ABSOLUTELY STUNNING!!
this is amazing!
tysm 💕 this is amazing btw 😍
your welcome! um I was wondering if maybe we could collab some time? because your so talented
yeah definitely! I'm in the middle of two as well and I did meme some time in the future! i really love your account tho!
*mean
ok cool👍🤙❤️
amazing
YOURE WELCOMMMEMRMRRRMRMRMRMR
OMG
PLS LEMME CATCH A BREATH
THIS IS TOO GORGEOUS I CANT'
h- h- hOw? JuSt HoW?!?!
thanks!!
LOVELY!!❤️❤️💖💖💖
GORGEOUS SKSKSKS😍
tankssss 😁😁
WOW AMAZING
omg Becca this is so gorgeous! 🤩🤩🤩
I have a beagle and then a mix that looks like some sort of terrier, u?
okay queeeennnnnn we see both of you 😍😍😍
ahhhh i can’t get over how freaking gorgeous this is 😍💞
this is very pretty
IKR! also I’m sort of freaking out. your collages are GO GOOD ITS LIKE NOT FAIR TO THE REST OF THE WORLD!💫
thank youuu!
aw that’s ok!!
IT WOULD BE ILLEGAL TO ACCEPT A FALSE COMPLIMENT WHEN THIS ART EXISTS 😤
AW THANK YOU!!!❤️
thank you b 😘😘
aWW THANKS
tysm!! this is gorgeous!
no problem :))) ♥️♥️♥️
cute!!
WOW this is stunning!🤩💕
yay u won the quiz thingo that i had up on my acc! head over to my acc to choose your prizes :)
thank you Becca. this is stunning!!💕
idk but thanks 😂😂😂😂
noo it actually is gurl and your welcome xo
ah no probs and yee sure, I'll get onto them soon
there's your bg pack!
ah no probs x
THANK YOU SO MUCH
thank you!!💓💓💓
2: I accidentally broke one of my friends arms when playing tag once cuz I shoved him too hard 😬😂 7: March 14th, 2004 👌🙌 pi day baby 😂 15: I live in the very green and rainy state of Oregon 😬😂
omg greyhounds are so cute 😂
YES IT ISSS THIS IS GORGEOUS♥️♥️♥️ and tysm🥰
😂❤️THANKSSSSSS! well there ya go, crop and set!❤️
BEAUTIFUL!
HELLOOOOOOO how is death? Or life if you prefer? 😂 (Sorry, I just always say that XD)
Thanks for roasting them oh andddd look up aqua_birst_hate_page
Burst*
for the camp half blood thing, you def can sign up anytime! i’m bella the owner :) nice to meet you!
omg you have no idea how flattered I am 😂 tysmmmm ((((*゚▽゚*)))
Thank you! Just wondering..do u wanna collab?
hey Becca, remember me?😶
woah u improved so much from the last time I saw u
what was that like months ago
anyway I was rlly busy with high school so yeah sorry I left u hanging like that
ur like more of a sis to me, I can’t wait to catch up!!!😚
also yeah my mum didn’t allow me to go on my phone for a long time bcz we were tryna change so sorry I couldn’t chat with u on instagram
how are you? did I mention I missed u sm? lolll😝anyway check your insta and my Snapchat streaks k?
😂
ty!
THANK UUUUU
ok! I’ll go ahead and post it!!
SAMEE! ur so talented omg
alrighty thank u so much
tusmmmmm❤️
awww tysm!!!
ooooommmmmmggggg gurl ur just amazing this is talent and art beautiful gorgeous stunning breathtaking
omg amazingg 💕
WOW HOW DID YOU GUYS DO THIS
BRO WTH THIS IS BEAUTY
heyyy becca 😂 how was your day tday? (btw sorry for the late reply i was out for quite a while oop-)
yep sureee thx
ahhh thanks
omggg tysm!! this is S T U N N I N G!!🤯🤩
hey guys!! I created an extra account of randomness called @frignig😂I would love if u could check it out :)
this is me Becca btw lol
thanks you so much ❤️❤️
this looks stunning 💕
re://yesss tysm I would appreciate it a LOT 💗
thankksss
here's your acc review :)
honestly that advice was golden thank you 😂🙏
b e a u t i f u l 🤩