๐Ÿ™Œ๋Œ€์ทจํƒ€๐Ÿ™Œ

Not sure if I like this collage but I know for sure I LOVE DAECHWITA bdsjamsksnwjskab itโ€™s so much more than I expected, the whole album had me uncontrollably screaming 

qotd: favourite D2 track?
aotd: daechwita or people ๐Ÿ˜”โœŠ

BTSisMyLife

๐Ÿ™Œ๋Œ€์ทจํƒ€๐Ÿ™Œ Not sure if I like this collage but I know for sure I LOVE DAECHWITA bdsjamsksnwjskab itโ€™s so much more than I expected, the whole album had me uncontrollably screaming qotd: favourite D2 track? aotd: daechwita or people ๐Ÿ˜”โœŠ


52 0
OMG DUDE
THIS IS HIGHKEY ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
SNSKSJ THE PICS OF HIM IN THE BOTTOM LEFT CORNER IMโ€”โ€”โ€”
THIS SONG, THE MV, THIS COLLAGE
ITS ALL AMAZING SKJSKS ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
OMG YES AND HE WAS LIKE SLOW/ SOFT RAPPING SKJSKS THAT WAS HOT NGL
MMM IS VERY ACCURATE SKJSK
^^ not slow but like gentle?? yk what I mean lmaoo
and just the transition into having the blindfold on and his head back with his mouth open oh my go-
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
also yesss sksjksjsk ๐Ÿ”ฅ
AMAAAZING๐Ÿ˜ณ๐Ÿคฉ
ikr same ๐Ÿ˜‚
ikr smh come on pc
haha same ๐Ÿ‘€
I really love all of them, but burn it and people are probably my favorites. and daechwita ofc ๐Ÿ˜‚
ay this song
this song is the best
๐Ÿ‘ Agust D-2
just some from off twitter
dear my friend is so saddd ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ
DVEOOJWROOAOWS AMZINGGGGG!!!
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿฅฐ
re:// TYSMMM <3๐Ÿ’œ
re:// ๐Ÿ’•โค๏ธโค๏ธ
thank you ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ
tysm!! ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ
i LOVE LOVE LOVE THIS
also TySm
this is absolutely STUNNING ๐Ÿคฉ๐Ÿ’–๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’—๐Ÿ’•
@your bio: wait... what WAS i doing...
thanks love~ ๐Ÿ’—
OMG TYSM
also yesss spring day has to be at least one of my favorites ๐Ÿฅบ๐Ÿ’ž
omg thank you, thank you, thank you ๐Ÿ’œ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’œ๐Ÿ˜ญโœจ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ˜ญโœจโœจ๐Ÿ’œ
(didnโ€™t think yโ€™all would notice my lack of updates lol)
NO I DIDNT KNOW OMGgggg
WE STAN THIS๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป
absolutely amazing ๐Ÿ‘ my faves were also daechwita and people, and tysm ๐Ÿ’•๐Ÿ’œ
thank you!๐Ÿ’ž
haha yes iโ€™m a moomoo ๐Ÿ˜Œ been a moomoo since summer of 2019 lol โ˜บ๏ธ
I stan a few other groups haha I just donโ€™t rlly talk much or make collages on them cause itโ€™s so hard for me ๐Ÿ˜”
OMG LONG HAIRED JK ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑI MISSED ITTTTTT๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
yes mamomoo the queens ๐Ÿ˜ค๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘
whoโ€™s you bias?? i would say mine is hwasa or wheein โ˜บ๏ธ
yes itโ€™s kim donghee!! i love his character in itaewon class which I finally finished, but man boy rlly do he looking like heโ€™s going to have a crying breakdow n every few minutes ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
WHYYYYY๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ I HAVE BEEN SLACKING๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
ofc. and itโ€™s so sad we have to be talking about this NOW ๐Ÿ˜”
LOUDERRR ๐Ÿ—ฃ
the fact that cities are being put ion a curfew is crazy. and the fact that those who go outside could be arrested is so scary
like iโ€™m ready to move back to my home country ๐Ÿ™ˆ
itโ€™s 2020 and ppl still havenโ€™t opened their eyes. and our nation is falling apart and our p r e s i d e n t hasnโ€™t addressed this issue in a formal matter. likeโ€”
pc blocked the word s*lar for some reason ๐Ÿ˜ก
fr kim donghee is finEEE ๐Ÿคญ๐Ÿคญ๐Ÿฅต
omg I just finished hwarang & im debating on starting extracurricular or save me ๐Ÿคง but I canโ€™t choose aH
........no.....๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
re// thank youuuu
exactly thatโ€™s what i thought. i understand protesting is so important, but i feel like everyone kinda forgot about the virus :/ again, itโ€™s a great cause but i just donโ€™t want to risk getting infected yk?
also thank you๐Ÿฅฐ
tysm๐Ÿฅบ
oof iโ€™m so indecisive iโ€™m just gonna start extracurricular ๐Ÿ˜Œ
I also wanna watch strong woman bong soon because hyungsik is in it ๐Ÿ˜ณ
omg when I was watching Hwarang, I literally wanted to stop at the 4 episode cause it went so slow and kept dragging on but thank god I actually was dedicated and finished it cause it was GOOD ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ
yeah i totally get what youโ€™re saying. idk how to explain it but like everything just happened at the wrong time. like all of these things are happening during a pandemic and itโ€™s worrying me bc what if a 2nd wave hits the u.s. like we already have a ton of cases and our country is approaching it poorly even before the protesting. compare it to a country like a korea which has everything under control. thatโ€™s why students were able to go to school i think (i saw it on tik tok lol) and being put on lockdown wasnโ€™t SO strict or enforced that strict yk
s korea *
tysm ๐Ÿ’•๐Ÿ’œ
thank you sm โค๏ธโค๏ธ
re:// definitely !!
AKSJSKSJ TYSM
thanks!๐Ÿฅฐ
aH sorry for the late reply!!
fR I spoiled the fact the V dies myself ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ I searched up the ending like on ep 8 or smth ๐Ÿ˜ฉ
I just finished ep 1 of extracurricular & wTH i did not expECT THAT
like how does this man, jisoo run this business at like 18 years old ๐Ÿ’€๐Ÿ’€
I didnโ€™t expect anything, but I didnโ€™t expect this lol itโ€™s so much in one episode but it rlly good I would say !
re:// TY TY TY ๐Ÿ’— <3
re:// yessss i def recommend it.๐Ÿ˜† I actually just started watching it.๐Ÿ’š๐Ÿ’š
re:// aw thxx <3 ๐Ÿ’–
aww hehe thanks ๐Ÿ’›๐Ÿ’›
๐™˜๐™ค๐™ข๐™š ๐™š๐™ฃ๐™ฉ๐™š๐™ง ๐™ข๐™ฎ ๐™œ๐™–๐™ข๐™š๐™จ ๐™ฉ๐™ค ๐™š๐™–๐™ง๐™ฃ ๐™›๐™ช๐™ฃ ๐™ฅ๐™ง๐™ž๐™ฏ๐™š๐™จ, ๐™ฉ๐™๐™–๐™ฃ๐™  ๐™ช๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—
re:// Thxxx!!! ๐Ÿฅฐ๐Ÿ’–
aksjskjsjs thank youuuu ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ and yess looking back makes me realize even more how much they deserve this ๐Ÿฅบ
re:// YESS, i really love those linesss ๐Ÿ˜–๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ TYSMMMMM <3๐Ÿ’—shine dream smile๐Ÿ’—
HAPPY FESTA
OMG THIS IS SO GOOD
AOTD: omg i love what do you think and daechwita
tysm ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
ahhh tysm!!
tysm ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
hey! Iโ€™m pretty good <3 hru?
@bio asian music in general is like 100x better than most english music ngl ๐Ÿ˜ณ
same :( I mean, normally I absolutely do NOT like socializing, but rn I kinda miss my friends and just talking to people :(
^ omg fr
^yEhh ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ™Œ๐Ÿป
this is so good ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’–
haha itโ€™s okay! pc has been doing that too me too skjsks
i love you! thank youu๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’—๐Ÿ’—
thank youuuu
tyyyy ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
you can watch it on Crunchyroll!
oh lol. Iโ€™ve only used Crunchyroll but I think 4anime is a good site
I think if you search Yuri on Ice and keep clicking on sites Iโ€™m sure youโ€™ll be able to find a place to watch it:)
tysm! and yesss it would be so prettyyyy
Iโ€™ve been alright, just helping my dad at his shop a lot lately. heโ€™s starting up his own woodworking business :)
this is awesome๐Ÿ˜๐Ÿ˜
yeah, we still have an actual location where he can work and where people can walk in after lockdown, but for now a lot of it is going to be online.
once we get up and running, my โ€œjobโ€ is managing all the social media/ our website/ etc. and Iโ€™m excited abt that bc my parents were never very fond of social media haha
^ so like, it shows that they trust me enough and I can somewhat โ€œhave social mediaโ€ (except itโ€™s not a personal account or anything)
haha Iโ€™m not sure what they are atm but I will let you know once I find out! <3
AHH I LOVED THIS SONG SM!!๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—
thank you so much!
I love the colors of this one AND THE SONG OMG YESSS
tysm!! ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž
GAHHHTHANK U
ty for ur support ๐Ÿฅบโค
yessss tysm ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
thanks ๐Ÿ˜ญโค๏ธ
thank you bb ๐Ÿ’—๐Ÿ’˜
also i still canโ€™t process that๐Ÿ˜ณ
thank you!๐Ÿ˜”๐Ÿ–โค๏ธโœจ
Okay !! I will
aaaaaaaaaa yayayay
tysm! ๐Ÿฅบ
tysm ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
ajsjdhdhhd thank youuuu ๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿฅบ๐Ÿ’–๐Ÿฅบ
AKJSCNKNVKW TYSMMMMM ๐Ÿฅบ๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•
tysm ๐Ÿ’œ and happy army day
ahh thank you!! ๐Ÿ’œ