5K followers! ๐Ÿ’—โ˜บ๏ธโœจ

640x640 CrashingWaters

5K followers! ๐Ÿ’—โ˜บ๏ธโœจ


Heart 197 Response 2
CONGRATS!!!!!!!
CONGRTASS
NP UR THE BEST!! โ˜บ๏ธ๐Ÿ’•
Congrats, you deserve it! ๐Ÿค“ ๐ŸŽ‰
congrats!!!!!๐ŸŽ‰
CONGRATS!!๐ŸŽ‰ ๐ŸŽŠ
congratulations !! ๐Ÿ’ž
CONGRATSSS!
YAY CONGRATSS
CONGRATS LAUREN! YOU DESERVE IT!!
CONGRATS!!
F4F?
congratss!!! u deserve this so much!!xxxx
Congrats!!๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐Ÿ’•๐Ÿ’•โœจ You are so inspiring, Iโ€™m so happy for you!!!๐Ÿ’•๐Ÿ’•
CONGRAAAAAATTTTTTTTTS!!! IM SO EXCITED FOR U!!!
contest on my page
youโ€™re WELCOME so much ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’ž๐Ÿ‘๐Ÿป
THANKSSS AND CONGRATSSS OMG ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ’•โœจ
oh my goodness Lauren, CONGRATULATIONS, Iโ€™m so proud of you!!๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ˜„๐Ÿ’“yay, you have progressed so much since the old days of @creativegirl46 ๐Ÿ˜‚(yes I still remember) Iโ€™m so glad that I have an AMAZING friend that I can always count on !! You deserve this so much Lauren and itโ€™s alright about being a bit inactive because everyoneโ€™s not on pc as much nowadays!! Remember the childrenโ€™s cartoon icons, that Hayley made up!! what a laugh we had๐Ÿ˜‚๐Ÿ’“ We have made some lovely memories and I hope that we can make many more!! Iโ€™m so happy for you Lauren, more than you know. Love you lots ๐Ÿ’“โœจx
ooh, I watched the greatest showman and it was the BEST!! I love the songs so much and the film was great !! I have a week off for half-term, whenโ€™s yours??โœจ๐Ÿ˜„
yw!!โœจ๐Ÿ’• and tysm!๐Ÿ’—
Aww... no problem!!! Canโ€™t wait for your next great milestone!!
aw ur welcome xxx
Np! ๐Ÿ˜‹
YESSSS
HAI ICEEE
your welcome!!๐Ÿ˜†โค๏ธ๐Ÿ’“
youโ€™re welcome ๐Ÿ’ž
np!
Congratulations๐ŸŽ‰
No problem๐Ÿ’•
NP your awesome. own it. thank you for everything youโ€™ve done for us
Aww thank you so so much!๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜Šโ˜บ๏ธ๐Ÿ’•It means a lot!๐Ÿ’•
I donโ€™t know if you remember when I was -CatLover- and you were CreativeGirl48 Well obviously you remember your old account but it just feels so funny and strange and maybe even wonderful how much weโ€™ve both grown from then๐Ÿค”๐Ÿ˜Œ
lol srry Iโ€™m so cheesy๐Ÿ˜‚
๐Ÿง€
CONGRATS FOR 5K YOU QUEEN ๐Ÿ‘
aaaaaah congrats Lauren! You deserve this sooo much!๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ’“๐Ÿ’“โœจ
Hey! Itโ€™s your editor, @kittylovelauren๐Ÿ˜‚. I want to start the 3rd Issue now! I have some changes I am going to make to the paper, so please go to ur account (@PCNewsReport)
(ALSO CONGRATS GURLโค๏ธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ)
WHASSUPPP ICEE
Aww thanks! Iโ€™ve missed you heaps Lauren! xoxo Pie
Due whenever I get enough entries, at the moment itโ€™s looking like mid-March. Xx
Your choice really! I can work with anything.
btw, whatever story you choose, make sure to run it by me first.
watermark sounds good with me
Well done! xx
TYSM Lauren! Youโ€™re so kind, and you inspire me so much! ๐Ÿ’ซ๐Ÿ’“ Thank you for being my best friend!
FIBALLYYYYYYY
*finally๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Congrats! You deserve this!
Ikr!๐Ÿ˜‚
Thanks by the way๐Ÿ˜Š
YUPPERDOODLE! Iโ€™m gonna do this from now on, change it up a bit. ๐Ÿ˜‰
YESS CONGRATS SO PROUD OF YOUโค๏ธ๐Ÿ˜‚
congrats!
not sure if you have checked @PCNewsReport, but you should have! check out your assignment to make sure you arenโ€™t behind!๐Ÿ’“
OMG CONGRATS LAUREN! Weโ€™ve never actly talked before.. but can we be friends๐Ÿ’–
your assignment is due today!
๐Ÿ‘Œ
check the acc @PCNewsReport
tysm!!โ˜บ๏ธโค๏ธ๐Ÿ’“
thanks Lauren, how's school?? I've been so tired of exams, SO MUCH REVISION๐Ÿ˜ญ
I can give ya three days
ur account is beautiful!
hi!
Itโ€™s freezing outside, (like -7 in the morning) and SNOWING because of โ€˜Beast from the Eastโ€™๐Ÿ˜‚ I STILL HAD TO GO TO SCHOOL!! How is the weather in NI? how are you Lauren?๐Ÿ’“
Hiya Lauren! Hru?๐Ÿ’—
hey Lauren! so basically Iโ€™m a reporter for TheDailyPCNews and I was wondering if I could interview you about hitting 5k? ๐Ÿ’žโœจ
Yeah, it was freezing hereโ„๏ธwe had loads of snow and we got a snow day on Friday, which was greatโค๏ธโ˜บ๏ธโœจIโ€™m back to school as normal tomorrow though, how are you?โค๏ธ
hey! @kittylovelauren here๐Ÿ’“ sorry for the copy&paste message. Just wondering if you have Spotify cause I like you as a general person๐Ÿ˜‚sorry Iโ€™m weird, but u should already know this๐Ÿ’“๐Ÿ˜‚. Anywayz let me know if you have an account! -Lauren๐Ÿ˜‚
itโ€™s actually better than I thought๐Ÿ˜‚ hey btw are you almost done with that piece?
ahahahhahaha
hey! @kittylovelauren here. this is a old acc turned into something new, so check it out!๐Ÿ’š๐Ÿ’–
okay great! Iโ€™ll go ahead and remix the questions and just get your answers back to me whenever you can! thanks so much for letting me interview you! ๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž
I wish I could do stuff like this ๐Ÿ˜ฉmy stuff is awful in comparison
I love your acc! Even this is perfection! I think I might seriously need to marry your account... ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜ƒ -Lana
Hey! This is @kittylovelauren. Just wanted to tell you how amazing you are ๐Ÿ’“ if you werenโ€™t, you wouldnโ€™t be getting this comment. I chose to send this to you for a specific reason. Something to think about...๐Ÿ’š
Hi... super creative work plz follow me at 15Hussainh
aww, thatโ€™s sad!! At least this termโ€™s a short one!!๐Ÿ’“๐Ÿ’“
CONGRATS!!!
hey, are you interested in foruming?! you can write about anything you want! Inspo, accounts to follow anything and everything! if so head on over to the @peachy-forums account to get started, or contact me! ๐Ÿ’•๐Ÿ’•
I luv ur collages!!๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•
Tysmm!!โ˜บ๏ธ๐Ÿ’“โค๏ธ
were you in thenewscrew? it started again! @PCNewsCrew๐Ÿ˜‚๐Ÿ—
Omg love your account hope we could be friends!๐Ÿ˜‚๐Ÿ’–
congrats! sorry I'm late ๐Ÿ˜‚
bit late but congratulations on 5K, youโ€™re nearly at 6K now and you deserve every single follow, your edits are amazing!!โ˜บ๏ธ๐Ÿ’—
very late but congrats!