wow what a wacky collage. so messy woah. Tap
Thank you guys for existing and making my life better <3 so I got weheartit you can follow me there @yesitsmepeppapig lol 
QOTD: what’s your biggest pet peeve? AoTD: slow walkers or drivers when I’m rushing!
#P

Assets?key=239d32c258de2c356616e41445055f32&size= _serein_

wow what a wacky collage. so messy woah. Tap Thank you guys for existing and making my life better <3 so I got weheartit you can follow me there @yesitsmepeppapig lol QOTD: what’s your biggest pet peeve? AoTD: slow walkers or drivers when I’m rushing! #P


Heart 134 Response 4
wow what a wacky collage. so messy woah. Tap Thank you guys for existing and making my life better <3 so I got weheartit you can follow me there @yesitsmepeppapig lol QOTD: what’s your biggest pet peeve? AoTD: slow walkers or drivers when I’m rushing! #PCONLY #MAYBENOT #AESTHETIC #COLLAGEARTISTIC #FEATURETHIS
OH MY WOWWW THIS IS AMAZING
thank youuu❤️
aotd: i have waaaaay too many haha
i looooove this!! 😍🤯
my we heart it is @americasuitehearts 💘
love the vibe of this😍aotd i’m finna go off so be ready:ppl who chew with their mouths open and u can hear the spit moving around😖loud breathers, people who have REALLY loud voices, people👏who👏can’t👏take👏a👏joke👏people who are doing something(for example singing) and actually aren’t bad then they fake being bad to seem dumb(like faking a voice crack)
I love ????? this so much ????? 💕✨💗🌸💕💗💖💞✨🌸
no problem!! :))
THANK YOU THIS IS BEAUTIFUL TOO
thank you :)
a masterpiece! aotd: people smacking their lips when eating
thank you!!!
Wowowowow Amaaazing 👏🏻💖💖💖
Oh yeah slow walkers/drivers drive me maaad 😳
This is so beautiful ❤️❤️
aotd: people who chew gum with their mouth open idk what it is about gum, I can tolerate people eating food with their mouth open but not gum
BECCAAAA
THIS IS SO GORGEOUSSSS
WOAHHHH😍😍
woahhh this is absolutely stunning🤩🤩🤩🤩
oH mY gOd bEcCa
wOw tHaNk yOu
*uNo rEveRsE cArD*
BECCA
THIS IS INCREDIBLE
STUNNINGGGGAH
🤩🤩🤩🤩💕💕💕🔥
YOU MADE MY LIFE BETTER BY POSTING THIS 🤩💕🔥
gooorgeous💜💜
AYE AYEE
aw your profile picture is so cuteee
also this is really pretty!!
and agagsgagah conan gray is my fav singer
THIS IS STUNNING
ty
beautiful
oop i forgot to do the qotd ahaha
aotd: people biting their nails that cráp drives me insane
THIS IS TRULY BEAUTIFUL !!!
ah is beautiful
new post on my extras click on the icon👈 - becca:)
OML GIRLL THIS IS SO DANG AMAZINGGG HOLY COWWWWW 😱👏🏻🤩✨💕
how did you make that text transparent? it’s so coollllldjdisjdhsus
aotd: that sound when your drag nails across certain things, idk if that’s considered a pet peeve? but I absolutely hate that👺
thank you! this is beautiful btw!🤗💓
this is lovely 💛💛
aw np ~! 💕
thanks😆💕
I’m jo😄
no you’re the talented one, this is amazinggg
AMAZING! love the new icon ✨
woahhh. Becca this is soo good x
Thanks😂
Wowww I’m in love with this actual
Idk if my recent is still pending I can’t tell, if it is I’m gonna be pretty annoyed😩
thank you! this is fabulous🤩
Becca this is beautiful!!!
aotd- people chewing loudly or with their both open 😂
*mouth
hehe it’s not wacky at all
AOTD: people
lol I don’t even know if I was joking or not, people in real life are just so difficult
thank you!
btw i love this!!
I love this so much whoa
saw your comment on @ShatteredCrystal’s page, GIVE HER A BOOKMARK dude it’s useful and a nice idea for someone who loves books
ahhh thanksss❤️💕
thank you!!
OFC ILY MOREEE♥️♥️ and thank youuuu🥰
new post on @moiratutorials featuring hair🧡 click the icon👈 - becca:)
heck yea it’s a good thing 😂
yea i’m drawing him next
thanks!!
hey there! I have a fall 3k contest on my page and I was hoping you could join! 😁❤️✨💕
nahhhh it ain’t messed up ❤️❤️
aotd: same especially in school hallways or near my locker
aw thank you and you!
thank you!
thank you so much!!☺️
it’s a mix of pop, indie, and alternative
same❤️❤️who are your favorite artists?
thank youuu
yeah ikr! they have been commenting weird things on my collages and i haven’t been saying anything to them lol, anyways more comments hehe!!
thank you <3
aw thank you!! 💖
ummm if this is messy, then wat r my collages?? this is absolutely g o r g e o u s gurll!!💞💞
AOTD: omg same when I’m a hot mess, and then there r ppl like that, I get rly annoyed.
why is this perfect tho
thanks becca! and yeah I did hope that’s okay you always have the best ideas! love you too girlie
😂😂
BAHAHAHA BECCA. relateable but NO 😂 absolutely not 🤚 you should feel good about yourself when u look in the mirror 💁‍♂️
thank you! and yeah i feel like it’s so hard to get gifts for people nowadays. plus books are so expensive now it’s insane.
hey come join my fall contest it will be lots of fun come check it out and join the fun tysm 😘 Descendants_queen
Hey! I’m currently hosting an icon contest and I would love it if you could join! But enter quickly, the due date is September 15th
So good!😁
ahah same
tysm🥰♥️
re:// I’m crying bc I got mosquito bites and I can’t walk bc they sting :(
@caption omg come on it looks like it belongs in the louvre 🤩💕
love the collage, but I also love your bio!💕🤣
ty for the tip ⭐️
tysm!!
wow this is stunninggg🤩
ah thanks
OMLL TYSM THAT MEANS A LOT 🤩💕
Aww you deserve it 💕🥰
I love ur page sm 😍
love this!!
yes larry has wonderful taste 😂
I know it’s probably a no, but can we be friends?
thank you Becca!
ayeee what do u think about real thing and free time?
woah hard sometimes hit hard bro
oh ok a lot of people have been saying to me like what has happened to my icon
one girl was like ‘ur acc would be way better with an icon’ and I’m like ‘😐I have an icon’
thanks tho
thank you so much❤️
mEmEs aRe cOmInG also love how u can say crack but not faciàls
WOAHHHH REALLY
THATS INSANEEEE
thankkkks :)
thank you so much❤️💛
ahhhh tysm gurll ily!!💞💞
thaNk YOu😁
wait wut?? you thought what was me I’m confusled 😂
tomorrow is the last day to enter round one of my battle!
I love this so muchhhhhhh ❤️❤️❤️❤️❤️
YESSS
thank youuu
ahhh becca absolutely stunning girl
hey becca remember me